Következő élet...

Bölcs ember sosem búsul se élőkért, se holtakért. Mert nem volt, hogy ne léteztünk volna és nem lesz, hogy ne létezzünk valamennyien. (Bhagavad-Gita)

"munkanélküli" lettem - hivatalosan

2008.10.15. 22:40 :: akinom

Bár az élet nem áll meg, hétfőtől állás nélkülivé váltam immár hivatalosan is. A dolog érdekessége az, hogy június közepén már jelentkeztem a helyi munkaügyi hivatalnál, azonban mivel másik régióban élek, átkellett kérni a papírjaimat. Azt mondták, majd értesítenek.

Mivel itt Szentendrén minden tekintetben megállt az idő, így nem is sürgettem a dolgot. És persze azért elfoglaltam magam állás nélkül is. (érdekes a szó egyébként, érdemes rajta egy kicsit elmélkedni. vajon miért kaphatta ezt az elnevezést? ha valaki elhelyezkedik egy cégnél és lesz egy állása, akkor a legtöbb esetben "állva" marad. érdekes, hogy ezt milyen találóan meghatározták nem? :))

Szóval visszatérve, gondoltam talán (még itt Szentendrén is) elég 4 hónap arra, hogy átérjenek a szükséges iratok az itteni hivatalba. Kiderült, hogy ők még júliusban értesítettek levélben, de mivel nem vettem át (mert valamiért nem jutott el hozzám), így az visszament hozzájuk. És az ügy állásban maradt.

De ami számít az az eredmény. Most már állás nélküli vagyok, amit támogat az állam is, mégpedig február közepéig. Ez azt jelenti, hogy ez idő alatt nem állok, vagyis fejlődhetek szabadon. És még támogatnak is. Hát jó rendszer ez nem? De! :(

MM

Szólj hozzá!

Címkék: fejlődés állás idő támogatás hivatal

A bejegyzés trackback címe:

https://kovetkezoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr7716102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása