Következő élet...

Bölcs ember sosem búsul se élőkért, se holtakért. Mert nem volt, hogy ne léteztünk volna és nem lesz, hogy ne létezzünk valamennyien. (Bhagavad-Gita)

Gazdag Tanácsadó Szisztéma

2008.08.02. 18:54 :: akinom

Szerintem lassan nem lesz olyan ember Magarországon (akit egy kicsit is érdekel a marketing), aki ne hallotta volna Wolf Gábor nevét. Ő a hazai marketing piacon az első számú marketing tanácsadó. Elképesztő dolgokat művel a pasi!

Én kb. 3 éve akadtam rá Gáborra (már nem is emlékszem hogyan), és azóta figyelemmel kísérem a fejlődését. Egyszerűen nem lehet nem kapcsolatban lenni vele. Megvásároltam a két alaptermékét, olvasom a tanulmányait, részt vettem az ingyenes Marketing konferenciáján (ami fantasztikus volt), elolvastam szinte az összes könyvet amit ajánlott... Szóval ő az egyetlen marketinges, akihez éveken át hűséges maradtam, és persze nagyon sokat tanultam, tanulok tőle.

Pár héttel ezelőtt meghirdetett egy ingyenes anyagot, amit a tavalyi Gazdag Tanácsadó Konferencia anyagából ollózott össze. Persze közel tízezredikként és is megrendeltem a felvételt. Már maga a konferencia is felkeltette az érdeklődésemet annak idején (nagyon is), csak akkor az egy nagyobb befektetés lett volna. Gondoltam most jól belehallgatok. Van valami a levegőben!  :) Nem tudni miért, de elhatároztuk még a csomag érkezése előtt, hogy meg fogjuk rendelni a konferencia teljes hanganyagát. De azért megvártuk a postást. Gondolom mondanom sem kell, hogy milyen nagy volt az izgalom és a várakozás. Két napos csúszással ugyan, de végre megérkezett.

Na és mi van most? Hát ismét várjuk a postást :))

Szólj hozzá!

Címkék: marketing sikeres wolf gábor ingyenes tanulmány gazdag tanácsadó marketing konferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://kovetkezoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr16597614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása