Következő élet...

Bölcs ember sosem búsul se élőkért, se holtakért. Mert nem volt, hogy ne léteztünk volna és nem lesz, hogy ne létezzünk valamennyien. (Bhagavad-Gita)

Kori, tréning, haverok

2009.01.16. 17:35 :: akinom

Reggeli korcsolyázás, egy középszintű konferencia és egy kellemes baráti találkozás színesítette - többnyire munkával telő, és viszonylag egyhangú - a tegnapi napot.


Korcsolya

Vidáman és sportosan indult a reggel, és ehhez nagy mértékben hozzá járult az előző napi ónos eső is. Korán útra keltünk, mert fél 10-re (Budapesten), egy konferenciára igyekeztünk. Pár nappal az esemény előtt (de még a „jégkorszak“ előtt) feltérképeztem, hogyan jutunk majd a rendezvény helyszínére, és azt is kikalkuláltam, hogy mennyi ideig tart majd az utazás tömegközlekedéssel.
Lakóhelyünk és a HÉV állomás közötti szakaszt, száraz időben és gyalogosan átlagosan kb. 20-25 perc alatt tesszük meg, de ez most 60 percbe került. Nem bántuk. Végig korcsolyáztuk Szentendre nagy részét, más versenyzőkhöz képest szélsebes tempóban,  de igencsak vidáman. Kipirultan, kimelegedve és fitten érkeztünk meg az állomásra :)

A konferencia

Még tavaly december közepén jelentkeztünk Wolf Gábor, Fújd el az összes marketing hibát c. konferenciájára, erre az eseményre „csúsztunk“ olyan sietősen. Viszonylag sokat vártam az előadástól, ez lehet az én hibám is. Nekem csalódás volt.

Két kérdés fogalmazódott meg bennem még az előadások alatt:
1. Vajon a rendezvény a helyszínnel és a témájával nem hozta most a Wolf Gábortól megszokott minőséget, vagy
2. már nem én vagyok az ő célközönsége?

Vagy mind kettő?

Bármi is legyen a kérdésemre a válasz, egy biztos: Wolf Gábort kiváló marketing szakember, és remek előadó. De azt hiszem, talán már tényleg nem én vagyok célközönsége.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A találkozás

Mióta elkötöztünk szülővárosunkból (tavaly június), azóta csak kevés régi ismerőssel találkoztunk újra. Viszont egy akármilyen konferencia vagy esemény nem csak arra jó, hogy az ember tanuljon és kapcsolatokat építsen, hanem arra is, hogy találkozzon rég nem látott, kedves ismerősökkel :)

A napot sült krumpli evéssel, és egy kis olvasással zártuk.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing konferencia korcsolya találkozó jég

A bejegyzés trackback címe:

https://kovetkezoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr59882122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása