Következő élet...

Bölcs ember sosem búsul se élőkért, se holtakért. Mert nem volt, hogy ne léteztünk volna és nem lesz, hogy ne létezzünk valamennyien. (Bhagavad-Gita)

Kávé, süti és gyík

2008.06.24. 22:44 :: akinom

Legutóbbi hazalátogatásunkkor megleptük magunkat a PH csoda c. könyvvel, mert elhatároztunk, hogy az eddigénél is jobban odafigyelünk a táplálkozásunkra. A lúgosító étrend 70%-a zöldség, és teljesen kizárja többek között a cukrot - még a magasabb cukor tartalmú gyümölcsök fogyasztását sem javasolja -, aminek hatására (egy hét diéta után) tegnap este (súlyos cukor hiánnyal) ellátogattunk egy kávézóba.

A hely remek választásnak bizonyult, mert nem csak otthonos és barátságos, de a sütemény és a cappuccino is nagyon finom volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cafe Dorothea, Szentendre

 

 

 

 

 

A kellemes esti időtöltés után, egy jó nagyot sétálva (és jól besütizve) tértünk vissza otthonunkba, majd egy kis olvasás után úgy döntöttem nyugóva térek.

Miután fellibentettem a takarómat és rápillantottam a lepedőre, a gyenge fényben valami beazonosíthatatlan dolgot láttam, ami rögtön megakadályozott abban, hogy "ellazuljak". Amíg a villanykapcsoló felé tartottam, útközben viccesen megjegyeztem, hogy kígyó van az ágyamban. Persze Gábor nem vett komolyan.

A villanykapcsoló aktiválása után, visszatértem az ágyhoz, hogy szemrevételezzem a korábban csak árnyként érzékelt "dolgot". A döbbenettől és az ijedségtől hirtelen mozdulni sem tudtam. Persze ezzel nem voltam egyedül, mert az ágyfoglaló is be volt rezelve rendesen. Nem túl erőteljes hangon közöltem, hogy mit látok és mivel úgy gondoltam e probléma megoldása kellő férfiasságot igényel, így gyorsan segítséget kértem:)

Kép is készült a látogatóról, mert annak ellenére, hogy halálra ijesztettük egymást, azért barátok maradtunk.

 

 

 

 


 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: barátság süti gyík szentendre cappuccino

A bejegyzés trackback címe:

https://kovetkezoelet.blog.hu/api/trackback/id/tr49537947

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tovább lúgosodom… :) 2009.07.30. 15:21:57

Korábban már említettem, hogy 2007 májusában voltam egy ESG vizsgálaton. Miközben a savtalanítás témakörben nyomoztam, villant csak belém, hogy ez a vizsgálat éppen a különböző szervek pH értékét méri, tehát a legideálisabb eszk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása