A történet lényege az, hogy a fiú nem sokkal karácsony után telefonon reklamált, hogy karcos a dokkoló távirányítója és nem érti azt, hogy egy ilyen drága terméknél ez hogyan fordulhat elő :) Kértük hozza be az eszközt és megnézzük, hogy mit tehetünk az ügyben. (talán időközben átgondolhatta a dolgot, mert nem jelent meg ezzel kapcsolatban)
De pár hét múlva eljött hozzánk. Igaz nem a távirányítóval, ezúttal az iPod-dal volt “probléma” - nem tudta használni. De ezúttal normálisan “játszott” (talán érezte, hogy ő is részese a problémájának). Persze bíráló megjegyzés az Apple termékeire itt sem maradt el.
És a csattanó! A visszatérő vásárló nagy kincs, tehát nézzük Őt, mint befektetést :) A látogatás oka ismét a Harman/Kardon iPod dokkoló volt, de nem a karcos távirányító. A "gond" az volt, hogy az eszköz fél hangerőnél torzít, és hát ugye egy ilyen árkategóriás terméknél ez nem fordulhat elő. Mosoly, teszt... és nem is fordult! Az eredmény, ragyogóan tiszta, erőteljes hangzás.
Na persze jöttek a különböző kérdések és a jobbnál jobb okosságok, azonban abba amit hallottunk nem lehetett belekötni.
Mert a helyzet a következő: Az Apple egyszerűségre (könnyen használhatóságra), minőségre és a legalitásra törekszik. Ha valaki nem az Apple által ajánlott minőségű eszközöket vagy dalokat/filmeket használja, akkor nem azt a minőséget kapja viszont, amit a cég ígér termékeiről. Szerintem ez logikus.
A végén persze távozáskor most sem maradt el a csípős kis megjegyzés, mely szerint az Apple termékei nem olyan jók :)
Hát igen, az Apple jól pozicionált. Nem mindenkinek gyártja a termékeit.
MM
